2012. szeptember 28., péntek

5.-ik Fejezet - Megbánás.. :/♥



˝-Tudod,én nem bánom azt a csókot,igazából nagyon is élveztem,és.......˝

Megállítottam Harryt.
-Mielőtt bármit is mondanál,ezzel előbb tisztába kell lenned.-húztam az időt,mert féltem a reakciójára.
-Mond már!-idegesedett.
-Harry,először tisztázzuk,hogy én nem akarok komoly kapcsolatott,17 vagyok,de még van időm.Volt már komoly kapcsolatom,de nem akarok mégegyszer csalódni.-nem mertem a szemébe nézni,így a földet szemlélve mondtam neki mindent.
-Szóval,ha járnál velem az csak futókapcsolat lenne?!Te mégis minek képzelsz engem,hogy ott hagynálak,vagy mi?!-szuper,őt is megbántottam,ő elviharzott egyenesen a kocsijához,majd elszáguldott vele.
Én nem akartam Harry-t megbántani,leültem az ágyra és elgondolkoztam,hogy milyen szemét voltam Harryvel.De én nyugisnak képzeltem mindig az életem,nem akartam sose kavarni egy SZTÁRRAL!Erre meg mi van itt?!Harry szerelmet akart valanni,és én visszutasítottam.Féltem mindentől.
*1 héttel később*
Apa hazajött,a fiúk hazaköltöztek,de persze sokszor járnak hozzánk,apuhoz,meg néha hozzám is,Vikky úgy döntött,hogy még 1 hetet anyánál marad.A kapcsolatom a fiúkkal valami csodás,csak Harryvel nem.Azóta nem is beszéltünk egy szót se,és há tnem rühelljük egymást,csak nem beszélő viszonyba vagyunk.Harry randizgat valami csajjal,és hát örültem neki egyrészből.Az nap délután apa munkába ment,és a fiúk átjöttek.Csak Harry nem.
-Valaki jön velem a Mc Donal’s-ba?-érdeklődött Niall.
-Én.-ugrottam hozzá.Más nem  jelentkezett,és akkor elmentünk ketten.Gyalog mentünk,mert sütött a nap.
-Kérdezhetek valamit?-kérdezte Niall.
-Úgyis megkérdeznéd.-kacsintottam rá.
-Miért nem beszélsz Harryvel?
-Szinte gondoltam,hogy vele kapcsolatos kérdést teszel fel.
-Na,mond már.-megsimogatta a vállam *-* ..OMG Niall Horan megsimította a vállam... xdd...na jó..normal leszek...de akkor is.. xdd...
-Hát,Harry a múltkor épp,ha lehet így mondani szerelmet akart vallani,de én még előtte felvilágosítottam őt,hogy nem szeretnék komoly kapcsolatott,és akkor megsértődött.
-Hát,te aztán nem vállogatsz!-jegyezte meg Niall,és erre vállbalöktem.Gyorsan oda is értünk a Mc-kibe.Ott kértünk kaját,és gyors haza is indultunk.
-Üljünk,már le a parkba,nem bírok!-mondta Niall.
-Oké.-Niall gyors odarohant egy padhoz,majd leült,én leültem mellé.
Odajött pár rajongó,akit gyors Niall lerendezett,képeket meg autógrammokat osztogatott,majd mikor visszült mellém  árkarolt.Beszélgettünk minden  hülyeségről,majd arra lettünk figyelmesek,hogy elszaladt az idő,és kaja már rég kihűlt.Hazamentünk,már apa is otthon volt.Épp a fiúk videójátékoztak apával.Mi?!Apa videójátékozik?!WTF?! :OO xdd..Oké,én elvolutam a szobámba és felnéztem twiterre.
Harry épp tweetelt valamit az egyik csajnak.Kikerekedtek a szemeim.
-Ez a nap volt a legjobb,a világ legnagyszerűbb lányával! :* Love Ya Melodie
Na jó,gyorsan túllép a csajokon.Nem nem vagyok féltékeny komolyan.A nyár unalmas  volt,hát ha nekem unalmas az,hogy a One Direction a házunkba van akkor hülye vagyok!Este még a fiúk apával,még mindig viedójátékoztak,én kimentem a konyhába majd apa utánam jött.
-Holnap meglátogathatod anyádat.-mondta apa,majd azt hiszi ha elenged hozzá akkor megbocsájtok neki mindent.
-Kivel megyek?-kérdeztem felgmán.Egyszerűen nem bírom az apámat.
-Hát kivel mennél?!Velem...-mondta.
-Hát aztán veled nem megyek.Anya tuti,hogy nem szeretne látni!-mondtam és felviharoztam a szobába.Az ordibálást a fiúk is meghalották,majd Niall utánam jött,vagyis először bekopogott.
-Bejöhetek?-kérdezte olyan cuki kis hangon.
-Hát persze.-nagy szerencsémre meglátta rajtam,hogy könnyes a szemem.
-Nikky,mi baj?!-kérdezte,majd leült mellém.Én szó nélkül a nyakába borultam és sírtam.
-Mond már el mi bánt.-mondta és egy puszit adott az arcomra.
-Apa elengedett anyához,de apa akar elvinni hozzá.
-Na ez szuper,meglátogathatod anyukád,de ezzel mi a baj?-kérdezte.
-Vele nem megyek sehová!-jelentettem ki.
-Akkor tudod mit?!Elviszlek én,majd én megbeszélem vele.-mondta,és én megöleltem őt,és ott szorongattam.Nagyon kedves tőle,hogy így segít.Eljött a másnap reggel,Niall úgy döntött,hogy elhozza magával a többi fiút is,azaz Harry-t is :/ ..
Apám egyedül maradt otthon,legalább nem jött!Nem mertem egész úton Harry szemébe nézni,mellettem ült,és nagyon kínosan éreztem magam.Megérkeztünk anyához,aki nagyon nagy örömmel fogadott minket.
-Sziasztok gyerekek.-fogadott minket egy nagy-nagy öleléssel.
-Szia anya,minden rendbe van?-kérdezte aggódva.
-Kicsim,most értetek ide,nem kell aggódnod értem,látod,hogy milyen jóbőrben vagyok.-nyugatott.
-Kértek enni?-kérdezte.Niall máris felrakta a kezét,majd bement  a konyhába.
-Vikky hol van?-érdeklődtem.
-A pasijánál.-mondta anya mosolyogva.-Mi lenne ha ma itt aludnátok mind a 6an?-kérdezte.
-Én benne vagyok.Ti srácok?-kérdeztem.Ők persze mind beleegyeztek.Elosztottuk a szobákat.Niall a konyhába a kanapén,neki ott helye :DD ;).Liam a nappaliba a kanapén.Zayn Vikky szobájába a kanapén.Mivel nekem egy olyan hatalmas ágyam volt,hogy akár 3an is elfértünk volna rajta,így az én szobámba aludt Louis és Harry.Bementem velük a szobába:
-Na jó,ti csak aludjatok ketten az ágyamon,én alszom a földön.-mondtam,és elkezdtem készíteni az ágyam a földön.
-Ne hülyéskedj már,elférünk mind a hárman az ágyon.-mondta HARRY,aki már több mint egy hete nem szólt hozzám.
-Majd még meglátom,azért köszi,hogy gondolsz rám.-rámosolyogtam.Ezután Harry visszamosolygott,majd leült a babzsákomra,és telefonálni kezdett,ott volt egy darabig.Lementem a konyhába,ahol épp Niall ült egyedül.
-Sajnálom,hogy Harryvel kell lenned.-mondta szomorúan,nem értettem őt.Habár tudja,hogy rosszba vagyunk,és lehethogy ezért mondta.
+3 rendszeres olvasó és jön a kövi rész ;)♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!
    Hamar kövit!
    Van a blogomon egy meglepetés!
    Nézz be:http://wheniamapunk.blogspot.ro/
    :)

    VálaszTörlés