2012. szeptember 12., szerda

4.-ik Fejezet - Csók :$♥ :**



˝-Szóval hazudott nekem?-kérdezte Harry.
-Mégszép,jó hogy rájössz.-majd ott hagytam Harryt a szobába,mert nem volt kedvem beszélni vele Vikkyről,láttam rajta,hogy csalódott.˝

Kaptam egy telefont,anya hívott,megnyugtatott,hogy Vikky ott van és nem is megy vissza csak később.Ez nem éri.Én is ott lehetnék,de ezek a hülyék nem engednek.
Ezt meghalotta Harry,és ezután olyan volt,mint ha most menekült volna meg a haláltól.Ott sürgött forgott körülöttem.Nem értettem őt.
Kimentem a medencéhez,ott leültem egy napágyra és napozni szerettem volna.
-Leülhetek?-halottam egy ismerős hangot.
-Persze.-majd csönd lett de én megtörtem a csendet.
-Elmagyaráznád már,hogy miért vagy ennyire boldog,hogy nincs itt Vikky?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Tudod,sose szerettem Vikkyt,nem akartam őt megbántani,így mindig vissza csókoltam meg ilyesmi.De már a szexen elgondolkodtam,mégse feküdhetek le olyannal akit nem is szeretek,és más is tetszik.
-óhh,értem.-csöppet örültem,hogy nem feküdt le Harryvel.--Van kedved fürdeni?-kérdezte.
-Nincs,csak napozni szeretnék-mondtam egyszerű választ,de ő felkapott a nap ágyról és beugrott velem együtt a vízbe.
Nem tudtam a víz alól feljönni,mert lent tartott,kinyitottam a víz alatt a szemem,és vele találtam szembe magam.

                                   **Megcsókolt**
Víz alatt magához húzott és megcsókolt,én pedig vissza csókoltam,pedig nem szabadott volna,mikor ott van Vikky is neki.De hát mit gondolkozok ezen?!Mindig rá gondoltam,most az egyszer magamért is tehetek valamit.Mikor feljöttünk a víz alól,összekulcsoltam a lábam a dereka körül és a fejemet a vállára hajtottam.Ott úszkáltunk a vízbe,egymásra hajotott fejjel.
-Hé,srácok siessetek megyünk a Nando’s-ba.-kiabált nekünk oda Louis.
Elválltunk egymástól,és az én szobámba,ő pedig a nappaliba a cuccaiért.Gyors felöltöztem,és hajat szárítottam.Beszálltunk az autóba,és Louis mellett ültem,ott kacsingatott rám az egész úton,mert látott Harryvel.Szarul éreztem magam.Mikor megérkeztünk,mindenki rendelt magának kaját,és leültünk az asztalhoz.Én magamnak csak a Shake-t rendeltem,mert fájt a hasam.Harryvel a Nando’sba egész végig szemeztünk,de olyan szar abban a tudatban lenni,hogy Harry egy nőcsábász. :D
A Nando’sba előttem ült,folyamatosan figyeltük egymást,már kezdtem zavarba lenni.Mikor végeztünk a Nando’sba hazafelé indultunk.Mikor megérkeztünk,befelé indultam a szobába,mikor beértem láttam,hogy Harry követ,beértem az ajtón,hátrafordultam,ő becsukta mögöttünk az ajtót és megcsókolt.Hosszú,gyengéd csók volt,sokáig ott álltunk,még be nem  jött................................................................................................................................................................................................................................................................................Vikky.
-Itt mégis mi folyik?!-kérdezte meglepődve.Düh borította az arcát,őszintén féltem tőle.Felháborodása pedig megérthető volt,el megy egy napra,és én már a pasija nyakába vagyok.De,nem tudom én nekem  a kedvencem mindig is Harry volt,ezt tudta jól Vikky,Harry azt mondta hogy nem szereti őt,én pedig érzek iránta valamit.
-Nem az aminek látszik!-mondta majd eltoltam magam Harrytől.Vikky csak becsapta az ajtót,és kiment.Én leültem az ágyra,a kezemet az arcomba temettem.
-Áhh,úgy sajnálom,minden az én hibám,nem volt volna szabad vissza csókolnom,sajnálom.-motyogtam Harrynek.
-Ne hülyéskedj!Nem a te hibád,nem hibáztasd magad,én támadtalak le,és őszintén szólva nem is bántam meg,ahogy mondtad Vikky tuti talál magának valakit.
-De,neki te vagy a kedvence a bandából,téged akart mindig.-siránkoztam.
-Gyorsan el fog felejteni!-jelentette ki majd magához húzott,és egy csókot lehelt a fejemre.Én szégyeltem magam,nem volt volna szabad Harryre rá másznom.Felkeltem és kivánszorogtam egyedül a konyhába,ott állt Liam.
-Nem láttad hová ment Vikky?-kérdeztem szomorúan.
-Elrohant és azt kiabálta nekem,hogy David karjanál lesz!-mondta unottan.-mikor ezt kimondta minden szomorúságom elszállt,ugyanis ez azt jelenti,hogy Vikky túltette magát,és színészkedett bent az előbb,most már tudhassátok,hogy Vikky ilyen gyorsan váltogassa a pasijait.Én leültem a kanapéra,tv-ni majd elnyomott az álom.Reggel arra ébredtem,hogy a One Directionos pokróc van rajtam.Találtam még egy cetlit is a kanapé mellett.
-Nikky!Sajnáljuk,hogy nem tudunk itt lenni,mikor felébredsz,gondolunk rád,puszi!
Ui:fotózáson vagyunk,csá!-
no kedvesek :DD
Felkaptam valami normális ruhic,és rendeltem pizzát.
A pizza hamar ki is jött.
-David?Te?Te pizzafutár vagy?-kérdeztem meglepődve.Tudjátok ő Vikky volt vagy mostanu pasija nem tudom.
-Kérlek ne szólj Vikkynek,hogy futárként dolgozok,mert azonnal dobna.-mondta aggódva.
-Nem mondom semmit neki!Most ti megint jártok?-érdeklődtem.
-Igen,tegnap vissza jött hozzám,és nagyon boldogok voltunk.-mondta David,örültem,hogy nem érdekli Vikkyt Harry.Adtam Davidnek egy kis borravalót és el is ment.Befaltam egy keveset a pizzából,majd hagytam a többieknek is belőle.
Délután 3óra volt mikor a fiúk hazajöttek,apa még most sincs itthon,holnap kéne hazajönnie.
-Nikky beszélhetnénk?-hívott félre Harry mikor megjöttek.
-Persze.-mondtam majd megfogta a kezem és magával húzott.
-Tudod,én nem bánom azt a csókot,igazából nagyon is élveztem,és.......
Komikat kérek,és ha lesz 7-8 komi jön a kövi.. :$♥

5 megjegyzés: