2012. szeptember 1., szombat

2.-ik Fejezet - Igaz érzések?! :O♥


Ezt vettem fel a mozizásra :)

˝De Harry és Vikky folyamatosan kuncogtak.Én felbaszódtam és kiviharzottam a konyhába a takarómmal.˝

*Harry szemszöge*

Láttam,ahogyan Nikky felkell az ágyból,mintha mérges lenne.
-Várj itt,hozok vizet.-mondtam Vikky-nek,hogy megnézhessem hol van Nikky.Lementem a konyhába,ő kifelé bámult a kanapéról,és tejet ivott,nézte a vihart,ahogy pusztítsa a fákat odakinnt.
-Valami baj van?-kérdeztem aggódva.
-Nem,nincs semmi,csak a vihartól nem tudok aludni.-mintha egy kényszer mosolyt erőltett volna.
-Hjáj,értem.
-Te miért nem alszol?-kérdezte.
-Nem tudok én sem.
-Tesóm nem hagy?-kérdezte,mintha bántaná őt valami.
-Vikky nagyon jó fej lány,bírom őt,az a mosoly,és kedves.
-Jaa,kedves,ahogy mondod......-hagyott egy kis szünetet,és folytatta.-Még nem ismered.-majd felkellt a kanapéról,és bement a szobába.

*Nikky szemszöge*

Nem értem minek jött ki hozzám Harry,és hát járjon Vikkyvel,nem érdekel,majd meglássa,hogy milyen egy szemét nővérem van.Én nem bírok itt lenni,ha ezek tényleg össze jönnek.Nem ismerem még Harry-t,de ha valakinek a testvérem kell annak nem én az száz.Harry nem ismeri még őt,és persze én se Harry-t,lehet hogy tévedtem,lehet hogy rosszul ismertem meg őt!Vissza mentem a szobámba,és lefeküdtem,talán már Vikky is elaludt,ahogyan én is.

Reggel mikor felkeltem,a vihar lecsendesedett,és felhívtam anyát,mikor már nem láttam senkit a szobánkba.
-Szia anya,jól vagy?-érdeklődtem.
-Szia,kicsim,remekül,az egész éjjelt átaludtuk.És te szívem,hogy érzed magad ott?-kérdezte.
-Nem jól.-egyszerű választ adtam.
-Mi a baj?-aggódott,éreztem a hangján.-Hisz nem ott van a One Direction,nem boldognak kéne lenned,hogy találkozhattál velük??-kérdezte aggódva.
-De,nagyon örülök,hogy itt vannak meg minden,de apát nem bírom,és Vikky is már az agyamra megy,egy sztár fiú miatt szakít Daviddel,David ezt nem érdemli meg.Megint játsza a .......-mondtam idegesen.
-Kicsim,ilyet nem mondhatsz a testvéredre!-szidott le anya.-Kivel jár már megint??-kérdezte.
-Nem tudom,hogy járnak e,de ha még nem járnak akk tuti fognak,tegnap együtt aludtak,és együtt zuhanyoztak.-mondtam szomorúan.
-Kicsim,az a valaki Harry?-kérdezte.
-Igen Harryvel van jóba.
-És ez neked fáj?-kérdezte.
-Anya,de hogy miért fájna??Nem is ismerem Harry-t,és ő egy sztár én meg egy átlagos kis lány a szemébe.-mondtam,majd befejeztük a csevegést és vissza dőltem az ágyamba.

*Harry szemsz öge*

Tudom nem szép a hallgatózás,hallottam mindent,ahogy Nikky az anyukájával beszélt,rólam és Vikkyről.
Vikkynek volt barátja?!Vikkyt miért nem bírja a testvére?!
Mikor kiléptem az ajtón,Nikky feje a párnába volt temetve.
-Jól vagy?!-kérdeztem.
-Te mióta vagy itt?!Te a fürdőbe voltál?-kérdezte,majd újra a párnájába temette a kezét.Leültem az ágya mellé,és simogattam a hátát.Bejött Vikky.
-Szívem ma megyünk valahová?-kérdezte.
-Miért szeretnél menni?-kérdeztem.
-Igen,jó lenne.-mondta.
-Én benne vagyok,Nikky nincs kedved velünk jönni?-ő csak megrázta a fejét,hogy nem.
-Haroldkám,én csak veled kettesbe szeretnék menni.-mondta Vikky,én pedig csöndbe voltam.

*Nikky szemszöge*

Nem értem miért,jönn oda Harry hozzám és törődik velem,én nem akarok tőle semmit,más hogy ismertem őt TV-n és interneten keresztül,csalódtam benne.Én kimentem  a szobából,és kimentem a konyhába.Zayn volt ott,még vele nem volt alkalmam beszélgetni.
-Szia,kérlek nekem is csinálsz olyan szendvicset?-kértem őt meg boci szemekkel.
-Szia,persze.-mondta mosolyogva.
-Na,és milyen volt a kanapén aludni?Jól aludtál?-érdeklődtem.
-Persze jól.És te?-kérdezte.
-Hát,ha őszinte leszek Harry és Vikky folyamatosan kuncogtak,plusz még a vihar is bezavart a nyugodságomnak.-nevettem.
-Nagy a külömbség te és Vikky között.-mondta mosolyogva.
-Hát jaa,már sokan mondták.Ám mikor mentek?-kérdeztem.
-Hát 6kor lesz koncertünk,és azt mondta apád,hogy majd innét indulunk.-majd oda adta a szendvicsem.
-Köszönöm.Egyébként Niall hol van?-kérdeztem.
-Itt.-és pont jött be az ajtón.
-Nikky,ma mi a programod?-kérdezte Niall.
-Lustálkodás.-mondtam egyszerűen.
-Nem megyünk moziba?-tette fel a kérdést.
-De szívesen.-mondtam,gyors megettem a szendvicsemet és elkészülődtem.Mikor beléptem a szobába,hogy átöltözzek,Harry épp Vikky-n volt és falták-nyalták egymást.
-Khm...-köhögtem,hogy észrevegyék magukat,és megmondtam nekik,hogy menjenek ki mert szeretnék felöltözni.
(Fent a kép,a mozizásra)

Felöltöztem,és lementem a konyhába.
-Készen  vagy?-kérdezte Niall azzal a cuki mosolyával.
-Igen,mehetünk.-mondtam.
-Gyönyörű vagy!-erre már nem mondtam semmit,beszálltam az autójába,és elindultunk a moziba.
Mikor odaértünk,megkérdezte,hogy mit szeretnék nézni.
-Ted??-kérdezte.
-Okés,megnézhessük,még úgy sem láttam.-vettünk popcorn-t,és Colát,majd beültünk a 11-es terembe,ahol vetíttették a filmet.Nagyon jó film volt,nagyon sokat nevettünk.Egyébként megmondom előre,hogy nem érzek semmit Niall iránt,nagyon szeretem meg bírom őt,de ő is csak barátként tekint rám.Mikor hazaértünk Harry és Vikky sehol,gondoltam,hogy elmentek arra a kiruccanásra,ahová kettesbe szerettek volna elmenni.Vagyis csak Vikky.
Felhívtam Adam-et.
-Szia Adam.
-Szia csajszi,hiányzol.-mondta szomorúan.
-Nekem is Adam,nos hogy állsz a ruhákkal?-kérdeztem.Valamit nem mondtam meg nektek,Adam kurva jó fej....csak...meleg ...mint....a...kályha,de azért szeretem őt,nagyon jó fej srác.
-Képzeld,anyukáddal ma megbeszéltem egy időpontot,és tervezek neki egy kis mama ruhát.-mondta az ötletét Adam.
-No,ez szuper,legalább nem lesz egy kicsit egyedül.-Adamnek még elmeséltem,hogy itt a One Direction.Meg a napokban történt dolgaimat.Bejött a szobába Harry,és akk leraktam a telót.
-Bocsi,hallottam mindent.-mondta.
-Nem érdekes,nem mondtam Adamnek semmi rosszat.-na jó lehethogy mondtam egy két csúnya dolgot a tesómról :D ...de ez már csak mellékes.
-Miért utálod Vikky-t?-kérdezte.
-Nem ismered,most veled van meg minden,utána...ááh,nem mondok semmit,ti tudjátok,legyetek boldogok.-mondtam és kiviharzottam a szobánkból.
Amikor lefelé tartottam,akkor beleütköztem apámba.
-Máma eljöttök a koncertre?-kérdezte.
-Ja,persze,megyünk.-mondta egy kis mosollyal az arcomon.
Megnéztem az órát,ami fél 5-öt mutatott,és csak 6-kor lesz a koncert.Fél óra múlva mentem volna öltözködni,de meghallottam,amit Harry és Vikky beszél.
-Szeretlek szívem.-mondta Vikky,és cuppogásokat halottam,smároltak ...tuti... -.-
-Én is,koncert után nem mehetünk el?-kérdezte Harry tőle.Pfu...Vikky szereti Harry-t.. :D ..nevetséges.
-Mire gondolsz?-kérdezte Vikky,elég undorítóságról beszéltek,de végig hallgattam.
-Hotel.-egy egyszerű választ adott neki Harry.-na jó,nem bírtam tovább,és elmentem onnan,mert rámjött a hányinger,amiről beszéltek..

3komi*-*és jönn a 3.-ik fejezet
♥♥

4 megjegyzés: