2012. szeptember 4., kedd

3.-ik Fejezet - Járnak?!Jártak?!Szakítottak?! :O♥


˝-Mire gondolsz?-kérdezte Vikky,elég undorítóságról beszéltek,de végig hallgattam.
-Hotel.-egy egyszerű választ adott neki Harry.-na jó,nem bírtam tovább,és elmentem onnan,mert rámjött a hányinger,amiről beszéltek..˝

Komolyan,rosszul voltam,mert már ez undorító.Leültem kint a hintába és gondolkoztam,visszamentem olyan 15-20 perc múlva,már nem volt ott senki,csak Vikky.
Vikky is már készülődött a koncertra.
-Vikky,kérdezhetek valamit?-nagy kérdésre készültem,elég ciki kérdésre.
-Persze hugi.-utálom amikor huginak hív,atyám 5 perc van közöttünk?!
-Szűz vagy még??-durva kérdés,a testvéremtől ilyet kérdeztem.
-Hugi,hülye vagy?!Ki az a besűlt csaj,aki még 17 évesen szűz?!-röhögött.
-Jaja,persze.-töröltem le a mosolyt az arcomról,mi ő azt hiszi,hogy én már nem vagyok szűz?! ...Nagyon is szűz vagyok,nem adom oda magam minden srácnak mint az én kurva nővérem.
Felöltöztünk a ruhánkba,amit a koncertre kikerestünk.
Testvérkém,eléggé kiöltözött,hát,igen szeret a központba lenni.Most jövök rá,kezdem a testvéremet nagyon útálni,mi lehet velem?!Nem vagyok rá féltékeny!Mi a bajom?!
Én is felvettem egy csinos ruhát,de mégse öltöztem ki annyira mint ő.Fél 6 volt,így elindultunk a koncertre.Egy limuzínnal mentünk.Már a fiúk siettek,mert előtte még be kellett nekik ˝hangolniuk˝.Mi a hátul voltunk,a színpad mögött,és ott figyeltük a koncertet.Nagyon jók voltak a srácok,egyszerűen elállt a lélegzetem,és amikor Harry elkezdett énekelni,mintha a világ megállt volna.
*A koncert végén*

-Apa,ma ez estét Harry-vel töltöm,nem leszek otthon,ne keress.-kijelentette Vikky,és ebbe apa bele egyezet.A többi fiú hazament,én nekem rossz kedvem volt,mert tudtam,hogy Vikky és Harry ma fognak lefeküdni.
-Nikky,jól vagy?-kérdezte Liam.
-Hát,ja igen.-mondtam.Egyedül kellett hazamennem,mert apának még volt dolga.
-Nikky,ha nem lenne baj akkor hazakísérnélek,ne hogy valami bajod legyen az úton.-nevetett Niall és elindultunk.Taxival hazamentünk,majd behívtam őt.Csináltunk kaját,és elkezdtünk vacsizni.
-Nikky,látom rajtad,hogy valami bánt.Nekem bármit elmondhatsz.-mondta Niall.
-Csak fáj,hogy valami ott van a tudatomba..-mondtam zavarodottan.
-Vikky és Harry?-kérdezte.
-Nem is az a baj,hogy elmennek kettesben,most talán nem lenne ilyen rossz kedvem,ha nem tudnák többről.
-Mit tudsz?-kérdezte.
-Amikor indultam volna a koncertetekre öltözködni,akkor hallottam,hogy miről beszélgetnek,és rossz belegondolni abba,hogy a kedvenced,akiért odavagy,ma éjjel mással fog lefeküdni.-mondta szomorúan,és Niall odajött és megölelt.Én azt hiszem megyek aludni,mondtam,majd elköszöntem Nialltól,és hazament.Én pedig aludni,vagyis csak akartam,de sírtam.Sírtam mert fájt,hogy ma Harry épp az ikertestvéremmel fog lefeküdni,vagy lehet hogy épp most csinálják.Sírtam,míg el nem aludtam.

***Reggel***

Arra ébredtem,hogy Louis kelteget.
-Reggelt Lou,te mit keresel itt?-kérdeztem.
-Neked is álomszuszék,már 11 óra,és apukád elutazott 3 napra,egy tárgyalásra.
-De te mit keresel itt?-kérdeztem még egyszer.
-Mi vagyázzunk rátok.-mondta az ágyam mellett ülve.
-Szuper.-majd vissza aludtam.Kipattant a fejemből,hogy arra a 3 napra,haza is utazhatnék anyához.
-Louis pakolj induljunk!-mondtam és elkeztem pakolni.
-Hová megyünk?-kérdezte zavarodottan.
-Anyukámat meglátogtjuk.-mondtam és folytattam a pakolást.
-De apukád azt mondta,hogy nem engedhetünk téged oda.
-Mi az,hogy nem engedhettek??Ha nem visztek el oda,akkor elszökök,majd fellöktem Louis-t és kimentem a szobából,a telómmal,hogy taxit hívok.
-Menekül a mamihoz.-kiálltott tiszta erejéből Louis.
Erre a négy ütődött aki lent volt,lefogott,és nem engedtek sehová.
-Nem mehetsz el!-mondta Zayn.Leültettek a kanapéra,és mind az 5 fiú,már Louis is lejött fölém álltak.
-Most itt fogtok állni 3 napot fölöttem?-kérdeztem.
-Igen!-vágták rá.Áh,szuper az apám ezekre a hülyékre bízott,tudom most minden idótáknak lehordom őket,pedig 1 hete még a tévéből figyeltem őket,és arról álmodoztam,hogy bárcsak találkoznék velük,de ez valahogy megválltozott bennem :/ .
Valahogy elkéreckedtem a szobámba,hogy egyedül lehessek.Tudtam,hogy a 3-om napba nem fogok tőlük megszabadulni.Felnéztem twitterre és facebook-ra.Egyébként egész reggel nem láttam Vikky-t hol lehet?!
Bejött a szobánkba Harry.
-Nem hívott még téged Vikky?-kérdezte tőlem,hát őszintén megvalva csodálkoztam.
-Azt hittem veled tölti az éjszakát.-mondtam unottan.
-Áh,de hogy.Az az igazság,hogy valami meg állt bennem,visszautasítottam őt az éjjel.
-Ou,ilyen se volt még aki visszautasítja őt.-mondtam meglepődve,úgy tettem mintha nem érdekelne a kapcsolatuk,de egy kő esett le a szívemről.
-Mi?!Nekem azt mondta,hogy szűz,és hogy már nagyon szeretné kipróbálni.De én azt mondtam neki,hogy nem ilyen bunkóval kéne lefeküdnie mint én vagyok,erre azt hitte,hogy nem akarok tőle semmit,és elment.
Amikor meghalottam,hogy Vikky szűz a röhögőgörcs tört ki belőlem.
-Minn nevetsz?-kérdezte zavarodottan.
-Vikky nem szűz,na jó vicc.-mondtam unottan.-Mindig arról áradozik nekem,hogy milyen jót szexszelt  egy pasival,meg nem tudom kikkel.-mondtam a laptopomat bámulva.
-Szóval hazudott nekem?-kérdezte Harry.
-Mégszép,jó hogy rájössz.-majd ott hagytam Harryt a szobába,mert nem volt kedvem beszélni vele Vikkyről,láttam rajta,hogy csalódott.




A felső Nikky outfitje a koncertra :)
Az alsó Vikky outfitje :)
2 komi és fent lesz a kövi réész♥

5 megjegyzés: