2012. október 30., kedd

7.-ik Fejezet - Épülés lelkileg♥



˝Lefeküdtem melléje,és csak sokáig néztük egymást.
-Köszönöm,hogy ennyiszer megmentettél a haláltól.-mondta könnyes szemmel.
-Mondtam,hogy nem hagylak magadra SOHA.-simogattam meg arcát.Nikky odabújt hozzám,majd olyan szorosan,ahogy csak tudott,magához ölelt,és elaludt.˝

*Reggel*
 
Harry reggel rábízott Adamre,aki ugyebár az egyik legjobb barátom.Már említettem,hogy meleg?! ..Igen hülyén hangzik,de az én legjobb barátom egy meleg... :) ..és ezt büszkén felvállalom :) ..bár mások nem tudják,hogy az :)
-Szia Nikky.-köszöntött két puszival Adam.
-Szia,de rég láttalak.-mondtam,és leült mellém.
-Kicsi szívem,nem hívsz engem,nem írsz egy  üzit.Mégis mit gondoljak?-durcizott.
-Sajnálom,kiment minden a fejemből,tudod anya,meg minden.-sajnálkoztam.
-Az a minden Harry?-húzogatta a szemöldökét.-Nekem elmondhatod.
-Nem tudom mi van köztünk Harryvel,de szerintem barátságnál nincs több,mivel egyszer kikosaraztam őt,és azóta szerintem én+ő ,ilyen szóba se jöhet nála.
Elmondtam Adamnak,míg nem láttuk egymást mik történtek velem.Apához se mentem vissza mivel,most itt kell lennem anya mellett.
Adamet rászedtem,hogy jöjjön be velem anyához a kórházba.Ha csak alszik,de akkor is láthatom.
Kórházba leültünk az ágya mellé,és beszélgettünk Addel.Nagyon gyorsan elment az,jó pár órát ott ülhettünk anya ágya mellett.

*Harry szemszöge*

Reggel elmentem,hogy letudjak szervezni egy mozizást.Ki akartam venni az egész termet,hogy Nikkyvel együtt lehessünk.Nagy nehezen sikerült megszerveznem,mert nem akartak adni termet.Azt is mondtam,hogy Harry Styles vagyok,de a nő azt mondta,hogy ő meg Jennifer Lopez,ne hazudjak.De utána már rájött ki vagyok.Na szóval már minden megvolt,elindultam hazafelé.Reméltem,hogy Nikkynek nincs semmi baja,mert azzal az Adam nevezetű fura sráccal hagytam őt otthon.
-Sziasztok!-léptem be a nappaliba ahol Zayn,Louis,El,Dan,Vikky,Niall,Liam volt.-Nikky?-aggodalmaskodtam.
-Nem tudjuk.-adtak egy választ,kezte aggódni,hogy balfasz Adam hová vitte  őt.Nem találtam őt a szobába,hívtam őt,de nem vette fel.Először a kórházat hívtam.Megtudtam az információkat,hogy ott van és rohantam is érte.Ha odaérek tuti Adam fejét leszedem.

***

-Adam te normális vagy?!Mondtam,hogy nem mehet sehová.-oktattam ki.Ő csak ott állt előttem megszeppenve.
-Harry,nyugi.-ugrott elém be Nikky.-Nem vagyok már kisgyerek,hogy megtiltsák hová mehetek,hová nem!És ne őt hibáztasd,mert én szedtem rá!-mondta,majd felkapta a pulcsiát,és elindult.Adamot szó nélkül ott hagytam,és futottam végig a folyosón Nikky után.Lehethogy egy kicsit túlreagáltam.
-Nikky várj,hagyd mondjam el.-kiabáltam utána,majd megállt és hátrafordult.
-Hallgatom!-mondta lekezelően.
-Féltelek.Féltelek,hogy megint valami hülyeséget csinálsz,nem akarlak elveszíteni.Tudom túlreagálom a dolgokat,de csak azért,mert félek,hogy egyedül maradok.-mondtam a kezét megfogva.

*Nikky szemszöge*

-Nikky várj,hagyd mondjam el.-kiabálta utánam,majd megálltam és hátrafordultam.
-Hallgatom!-mondtam lekezelően.
-Féltelek.Féltelek,hogy megint valami hülyeséget csinálsz,nem akarlak elveszíteni.Tudom túlreagálom a dolgokat,de csak azért,mert félek,hogy egyedül maradok.-mondta a kezemet fogva.Ilyenkor rámnéztem,méllyen a szemébe és megöleltem.Egy puszit adott a homlokomra.
-Indulhatunk?-kérdezte.
-Mégis hová?
-Csak olyan nyugis délután.-erre elindultunk valamerre.  Harry bevezetett a moziba,féltem,hogy lesz benne valami,olyan,hogy anyu vagy valami.Elindultunk a 9es terem felé.Mikor beértünk ledermedtem.
-Harry,nem kellett volna kibérelned,én akkor is nagy örömmel jövök ide,ha tele van zsúfolva.-mosolyogtam rá.Leültünk a közepére a Colánkal és  a Popcornunkal.Elkezdődött a film.Olyan romantikus és vígjáték féle volt.Amikor felkapcsolódtak alámpák,Harryre néztem és csak mosolyogtam.
-Te meg minn mosolyogsz ennyire?-kérdezte.Erre én annyira amennyire csak tudtam megöleltem és nem engedtem el.Olyan jó volt érezni,hogy egy ember ilyen sok erőt tud adni,és  ő volt az az ember aki karjai között biztonságba éreztem magam.
Ő természetesen ugyan ilyen erősen visszaölelt.
-Na és most mit csinálunk?-kérdeztem.
-Elmehetnénk a St. James Parkba.-mondta,és kisétáltunk a teremből.Már elég sötét volt ahoz,hogy féljek az utcákon,ez nálam olyan mint a paranoea.
Már egy órája sétálgattunk,mire végre leültünk egy padra.
-Harry?
-Igen?-mosolygott.
-Soha többé nem csinálok ilyet,amit az elmúlt hetekben csináltam.Tudom,hogy totál betegnek nézel,és olyannak aki egy elmebeteg,amiért vagdostam magam,meg megakartam halni...és..-itt nem hagyta hogy befejezzem.
-Várj,itt hagyd abba!Nem nézleg elmebetegnek,se egy őrült hülyének.Megértelek,átélek veled mindent,nyugi,nem kell magyarázkodnom,átérzem veled,hogy mit érzel.

*Harry szemszöge*
Az hiszem eljött az alkalom,hogy megcsókoljam Nikkyt.
Mikor befejeztem a mondatom,megcsókoltam.Ő sem ellenkezett.Sőt,lehethogy egósan hangzik,de volt egy olyan érzésem,hogy ő is akarta.
Mikor megtörtént ez a dolog,kérdeztem:
-Megyünk haza?-erre csak bólintott és megfogtam a kezét és haza sétáltunk KÉZEN FOGVA.Egész úton hülyéskedtünk.Nikky más lány,most neki nagyon nehéz,az anyukája miatt,de soha nem fogom őt cserben hagyni.Hazaértünk,már hagytam őt egyedül lezuhizni,de bementem volna hozzá,mikor láttam őt bugyiba és melltartóba szaladgálni..ááh..jó,most nem perverzkedek egy ideje,és most nekem is nehéz.

*Nikky szemszöge*

Áh,Harry megcsókolt.Annyira örültem neki,ez felvittem 60%-al az életképességem.
Holnap megyünk a fiúk koncertjére,és a koncert után,pedig anya babájának a megvizsgálása lesz.Már 4 hónapos,és meg kell nézniünk,hogy minden rendbe e a picivel.
3Komi :) *-*

http://www.youtube.com/watch?v=6wBzR7zhA0g 1D új száma :) ..gondolom már mindenki meghallgatta *-* ..nekem személy szerint ez lett a kedvenc számom♥



2 megjegyzés: