2012. augusztus 31., péntek

Prológus♥


Sziasztok!
Shaar Daicy Nicolett vagyok,de mindenki csak Nikkynek szólít,és van egy ikertestvérem akit Shaar Daffy Victoria-nak hívják.Kétpetéjű ikrek vagyunk,így egy cseppet sem hasonlítunk egymásra.Én inkább a visszahúzódó,‘okos‘ lány vagyok,ha mondhatom ezt magamra,és a testvérkém pedig a bulis,‘baszok a tanulásra‘ lány.17 évesek vagyunk.Nehéz az életünk,mióta kiderült,hogy anya megint terhes,és apa annyira kikészült,hogy vállnak.Utálom apát,amióta kijelentette,hogy itt hagy minket.Szerintem ez mocskos dolog,egy férfitől.A bíróságnak kell majd döntenie,anya fél,hogy nem fog bírni eltartani 3-om gyereket,és ezt a bíróság is észlelte,hogy most nem állunk túl fényesen.
Jövő héten fog kiderülni minden,hogy kinek ítélnek minket.Nagyon remélem,hogy anyához,bár Vikky mehetne el.Soha nem segített anyának,mindig kiment a barátaival,és bulizott,elég sok rosszaságot csinált,így falaztam is neki,pedig nem érdemelte volna meg.Én akkor mentem ki ,mikor anya pihent.A 3.-ik hónapban van a terhességben.Egyébként Londonba élünk,és apa is,de ő már nem a házunkba.Van egy legjobb barátom,aki egy fiú, Steve Adam-nek hívják őt.Ruha  tervezőnek készül.Nekem nincsenek még ilyen álmaim.Csak egy van,hogy találkozhassak a One Direction-el!Imádom őket,ahogy Vikky is.Egy a kedvencünk,Harry.

3 megjegyzés: